Vrydag 27 September 2013

Wat beteken dit "Om tot bekering te kom"?

(2Pe 3:9)  "Die Here vertraag nie die belofte (van Sy wederkoms) soos sommige dit vertraging ag nie, maar Hy is lankmoedig oor ons en wil nie hê dat sommige moet vergaan nie, maar dat almal tot bekering moet kom.
_________________________________________________________________

Behandel gerus hierdie tema saam met die eindtyd onderwerp 
"wit klere": http://eindtydonderwerpe.blogspot.co.nz/2017/05/wie-oorwin-sal-beklee-word-met-wit-klere.html
-----------------------------------------------------------------

DIE TEMA VAN "BEKERING" IS VIR BAIE GELOWIGES 'N ONBEKENDE BEGRIP -  Hulle weet ook nie mooi wat dit beteken nie!  Dan is daar ook baie kerke wat leer dat bekering glad nie nodig is om 'n kind van die koninkryk te word nie?!  

Toe Johannes die Doper die volgende woorde gebruik het in Mat 3:2-"...Bekeer julle, want die koninkryk van die hemele het naby gekom", was hierdie begrip glad nie iets nuuts vir die Jode nie.  Hulle het presies geweet wat dit beteken "om te bekeer".  Jesus het ook dieselfde woorde gebruik rakende die koninkryk van die hemele wat naby gekom het:  (Mat 4:17)  "Van toe af het Jesus begin om te preek en te sê: Bekeer julle, want die koninkryk van die hemele het naby gekom".  

Die Jode was maar alte bekend met die geskrifte, en hoeveel God die volk moes terugroep tot bekering.  "Bekering" was altyd soos 'n voorwaarde gebruik, en daar was natuurlik gevolge vir die wat nie tot bekering gekom het nie.  Hulle het goed verstaan dat dit gegaan het oor: 
"bekeer van werke" (die wil v/d Here soek bo werke, of barmhartigheid en gehoorsaamheid eerder as werke)(Eseg. 18:23; Dan. 9:13; Hand. 3:26...)
"bekeer van afgode" (om afgode te verwyder en die Here alleen te dien)(Deut. 3:20; Matt. 13:15; Luk. 1:16; Hand. 14:15...), en
"bekeer tot die Here" (bekeer van die manier hoe jy dink, sonde neerle,  na Sy stem  luister, Hom  gehoorsaam, reg  doen en die waarheid  soek)(Matt. 3:2; 4:17; 11:20; Openb. 2:5...).   

Wat nou in vandag se lewe nie so heel verstaanbaar is nie, is hoe baie Christene reken dat "bekering" niks te doen het met die koninkryk van God nie, al was dit 'n voorwaarde in die eerste gemeentes.  Ook in die voorbeelde van evangelie prediking in die boek van Handelinge, in die eerste gemeentes, is dit duidelik dat bekering een van die voorwaardes was om kinders van die koninkryk te wees/word http://warechristene.blogspot.co.nz/2013/01/evangelie-verkondiging.html. Nie net is bekering een van die voorwaardes nie, maar dit is self deel van "geloof"! Iemand kan nie bely "hy glo", maar hy het nooit tot bekering gekom nie.  Daarom is daar baie onbekeerde "Christene", mense wat beweer dat hulle glo, maar hulle is nie vry van afgodsdiens nie; hulle stap in opsetlik, aanhoudende sondes; hulle soek nie daagliks na die wil van die Here in hulle lewens nie;  hulle soek nie na die waarheid nie; hulle het werke meer lief as barmhartigheid...
========================================================================
(1)  JESUS HET DIE VOLGENDE OPMERKING GEMAAK in Mar 4:11- "En Hy sê vir hulle: Aan julle is dit gegee om die verborgenheid van die koninkryk van God te ken, maar vir hulle wat buite is, kom alles deur gelykenisse, (Mar 4:12)  sodat hulle kan kyk en kyk, en nie sien nie; en hoor en hoor, en nie verstaan nie, dat hulle hul nie miskien bekeer en die sondes hulle vergewe word nie".
- VGL. DIT gerus MET Jes. 6:10:  "Maak die hart van hierdie volk vet en maak hulle ore swaar en bestryk hulle oë, sodat hulle nie sien met hul oë en met hul ore nie hoor en hul hart nie verstaan nie, en hulle hul nie bekeer en gesond word nie";  EN (Joh 12:40)  Hy het hulle oë verblind en hulle hart verhard, sodat hulle nie met die oë sou sien en met die hart verstaan en hulle bekeer en Ek hulle genees nie.(Joh 12:41)  Dit het Jesaja gesê toe hy sy heerlikheid gesien en van Hom gespreek het;  OOK (Hand. 28:27)  Want die hart van hierdie volk het stomp geword, en met die ore het hulle beswaarlik gehoor, en hulle oë het hulle toegesluit, sodat hulle nie miskien met die oë sou sien en met die ore hoor en met die hart verstaan en hulle bekeer en Ek hulle genees nie.


In die betrokke gedeelte het Jesus die gelykenis van die Saaier met hulle gedeel.  Hy maak 'n ander opmerking in v. 12, nl.:  "dat hulle hul nie miskien bekeer en die sondes hulle vergewe word nie". 
BEKERING 
en die belofte van
VERGIFNIS VAN SONDES
gaan hand aan hand.
Dit is ook deels wat die doop voorstel! (wat die doop van Johannes voorgestel het, en deels wat die Christelike doop voorstel).   As iemand bely dat hy "vergifnis van sondes" ontvang het, moet hy ten minste eers tot bekering gekom het!
Ook waar Jesus die 12 uitgestuur het in Mark. 6, het hulle uitgegaan om mense "tot bekering" te roep (6:12) 'n verwagting was aan hulle gestel, en as hulle nie die waarheid wou aanneem nie, moes die dissipels hulle verlaat en "die stof van hulle voete afskud" (Matt. 10:14).

--------------------------------

*  (Luk 24:45)  Toe open Hy hulle verstand om die Skrifte te verstaan.

(Luk 24:46)  En Hy sê vir hulle: So is dit geskrywe, en so moes die Christus ly en op die derde dag uit die dode opstaan,

(Luk 24:47)  en bekering en vergewing van sondes in sy Naam verkondig word aan al die nasies, van Jerusalem af en verder.



*  (Hand. 5:30)  Die God van ons vaders het Jesus opgewek, wat julle omgebring het deur Hom aan ‘n kruishout te hang.
(Hand. 5:31)  Hom het God as Leidsman en Verlosser deur sy regterhand verhoog om aan Israel bekering en vergifnis van sondes te skenk.



*  (Hand. 15:3)  En hulle is deur die gemeente uitgelei en het Fenícië en Samaría deurgegaan en vertel van die bekering van die heidene, en aan al die broeders groot blydskap verskaf.

*  (Hand. 26:19)  Daarom, koning Agríppa, was ek aan die hemelse gesig nie ongehoorsaam nie,
(Hand. 26:20)  maar ek het eers aan die mense in Damaskus en in Jerusalem en in die hele land van Judéa en aan die heidene verkondig dat hulle tot inkeer moet kom en hulle tot God bekeer deur werke te doen wat by die bekering pas.


========================================================================
(2)  (Psa 7:11)  (7:12) God is ‘n regverdige regter, en ‘n God wat elke dag toornig is.
(Psa 7:12)  (7:13) As hy hom nie bekeer nie, maak Hy sy swaard skerp; Hy span sy boog en mik daarmee

"BEKERING" was nooit opsioneel nie!

(Rom 2:3)  En meen jy, o mens wat hulle oordeel wat sulke dinge doen, en dit self doen, dat jy die oordeel van God sal ontvlug?
(Rom 2:4)  Of verag jy die rykdom van sy goedertierenheid en verdraagsaamheid en lankmoedigheid, omdat jy nie besef dat die goedertierenheid van God jou tot bekering wil lei nie?
(Rom 2:5)  Maar ooreenkomstig jou verhardheid en onbekeerlike hart vergader jy vir jou toorn as ‘n skat in die dag van die toorn en die openbaring van die regverdige oordeel van God
(Rom 2:6)  wat elkeen sal vergeld na sy werke:

(2 Kor. 7:9)  Nou is ek bly, nie omdat julle bedroef was nie, maar omdat julle bedroef was tot bekering, want julle was bedroef volgens die wil van God, sodat julle deur ons in niks skade gely het nie. (2Co 7:10)  Want die droefheid volgens die wil van God werk ‘n onberoulike bekering tot redding, maar die droefheid van die wêreld werk die dood.

(2Ti 2:25)  Hy moet die weerspanniges in sagmoedigheid teregwys, of God hulle nie miskien bekering sal gee tot die kennis van die waarheid nie

(Heb 6:6)  en afvallig geword het—om dié weer tot bekering te vernuwe, omdat hulle ten opsigte van hulleself die Seun van God weer kruisig en openlik tot skande maak.    (so hulle het in die eerste plek tot bekering gekom - dit was deel v/d evangelie prediking in die eerste gemeentes - in die geval van hierdie vers, verwys dit na iemand wat eens tot BEKERING gekom het, maar afvallig geword het)

(Luk 13:1)  En in dieselfde tyd was daar mense teenwoordig wat Hom berig gebring het van die Galiléërs wie se bloed Pilatus met hulle offers gemeng het.(Luk 13:2)  En Jesus antwoord en sê vir hulle: Dink julle dat hierdie Galiléërs groter sondaars was as al die Galiléërs, omdat hulle sulke dinge gely het?(Luk 13:3)  Nee, sê Ek vir julle; maar as julle jul nie bekeer nie, sal julle almal net so omkom.

(Luk 15:10)  So, sê Ek vir julle, is daar blydskap voor die engele van God oor een sondaar wat hom bekeer.

(Hand. 9:35)  En al die inwoners van Lidda en Saron het hom gesien en hulle tot die Here bekeer.

========================================================================
(3)  (Psa 51:13)  (51:15) Ek wil die oortreders u weë leer, dat die sondaars hulle tot U kan bekeer.

WANNEER IEMAND BEKEND RAAK MET DIE WEE VAN DIE HERE, IS DIT LOGIES DAT BEKERING VOLGENDE VOLG.  So iemand raak bewus daarvan dat hy self die sonde en homself dien, en kom tot die besef dat hy homself moet bekeer om die Here ALLEEN te dien.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(4)  BEKERING uit dooie werke, WAS DEEL VAN DIE FONDAMENT WAT GELE IS IN DIE EERSTE GEMEENTES:

(Heb 6:1)  Daarom moet ons nie bly by die begin van die prediking aangaande Christus nie, maar na die volmaaktheid voortgaan sonder om weer die fondament te lê van die bekering uit dooie werke en van die geloof in God,
(Heb 6:2)  van die leer van die doop en van die handoplegging en van die opstanding van die dode en van die ewige oordeel.

(Hand. 8:22)  Bekeer jou dan van hierdie boosheid van jou, en bid God of die gedagte van jou hart jou miskien vergewe mag word.   (- l.w. dat Simon toe reeds "tot geloof gekom het", maar sy hart gou gewys het dat hy nie werklik "bekeer" is nie - soos in die geval van die vrug van sommige Fariseers en Sadduseers wat na Johannes se doop gegaan het...)

(2 Kor. 12:21)  dat as ek gekom het, my God my miskien weer by julle sal verneder en ek sal treur oor baie van die wat vroeër gesondig het en hulle nie bekeer het van die onreinheid en hoerery en ongebondenheid wat hulle bedryf het nie.

(Jak. 5:19)  Broeders, as een onder julle van die waarheid afgedwaal het en iemand hom bekeer,
(Jak. 5:20)  laat hy weet dat die een wat ‘n sondaar van sy dwaalweg bekeer, ‘n siel uit die dood sal red en ‘n menigte sondes sal bedek.

(Openb. 2:5)  Onthou dan waarvandaan jy uitgeval het, en bekeer jou en doen die eerste werke. Anders kom Ek gou na jou toe en sal jou kandelaar van sy plek verwyder as jy jou nie bekeer nie.

(Openb. 2:21)  En Ek het haar tyd gegee om haar van haar hoerery te bekeer, en sy het haar nie bekeer nie.

(Openb. 2:16)  Bekeer jou; anders kom Ek gou na jou toe en sal teen hulle oorlog voer met die swaard van my mond.

(Openb. 3:3)  Onthou dan hoe jy dit ontvang en gehoor het, en bewaar dit en bekeer jou; as jy dan nie wakker word nie, sal Ek op jou afkom soos ‘n dief, en jy sal nie weet in watter uur Ek op jou afkom nie.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(5)  OM DAARDIE REDE IS DIE CHRISTEN GEROEP OM VRUG TE DRA, nie om wette na te kom nie, maar OMDAT DIT WYS OP DIE FEIT DAT IEMAND TOT BEKERING GEKOM HET.  Die persoon wat voorgee dat hy 'n Christen is, maar nie die nodige vrug dra nie, wys eintlik dat hy nie tot bekering gekom het nie!

(Mat 3:8)  Dra dan vrugte wat by die bekering pas. (gaan lees gerus in konteks)

(Mat 9:13)  Maar gaan leer wat dit beteken: Ek wil barmhartigheid hê en nie offerande nie; want Ek het nie gekom om regverdiges te roep nie, maar sondaars tot bekering. 

(Mar 2:17)  En toe Jesus dit hoor, sê Hy vir hulle: Die wat gesond is, het die geneesheer nie nodig nie, maar die wat ongesteld is. Ek het nie gekom om regverdiges te roep nie, maar sondaars tot bekering.
========================================================================


(6)  KOM ONS KYK NA DIE BETEKENIS VAN "BEKERING":

(Jer 35:15)  En Ek het na julle gestuur al my knegte, die profete, vroeg en laat, om te sê: Bekeer julle tog elkeen van sy verkeerde weg en maak julle handelinge goed en loop nie agter ander gode aan om hulle te dien nie; dan sal julle bly in die land wat Ek aan julle en julle vaders gegee het. Maar julle het geen gehoor gegee en na My nie geluister nie.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(Deu 30:2)  en jy jou tot die HERE jou God bekeer en na sy stem luister net soos ek jou vandag beveel, jy en jou kinders, met jou hele hart en met jou hele siel,
-  NA SY STEM LUISTER
- HOM GEHOORSAAM
(Deu 30:10)  as jy na die stem van die HERE jou God luister om sy gebooie en sy insettinge te hou wat in hierdie wetboek geskrywe is; as jy jou tot die HERE jou God bekeer met jou hele hart en met jou hele siel.

(Jer 18:8)  maar as dié nasie waaroor Ek gespreek het, hulle bekeer van hul boosheid, sal Ek berou hê oor die onheil wat Ek van plan was om hulle aan te doen.
(Jer 18:9)  En in ‘n ander oomblik sal Ek spreek oor ‘n nasie en oor ‘n koninkryk om dit te bou en te plant;
(Jer 18:10)  maar as hulle doen wat verkeerd is in my oë deur na my stem nie te luister nie, dan sal Ek berou hê oor die goeie waarmee Ek gesê het dat Ek aan hulle goed sal doen.

(Eze 18:21)  Maar as die goddelose hom bekeer van al sy sondes wat hy gedoen het, en al my insettinge onderhou en reg en geregtigheid doen, sal hy sekerlik lewe, hy sal nie sterwe nie.
(Zec 1:4)  Moenie soos julle vaders wees nie, tot wie die vroeëre profete geroep en gesê het: So sê die HERE van die leërskare: Bekeer julle tog van julle bose weë en julle bose werke; maar hulle het nie gehoor en na My nie geluister nie, spreek die HERE.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(1Sa 7:3)  Maar Samuel het met die hele huis van Israel gespreek en gesê: As julle met jul hele hart julle tot die HERE bekeer, verwyder dan die vreemde gode en die Astartes onder julle uit, en rig julle hart op die HERE en dien Hom alleen; dan sal Hy julle red uit die hand van die Filistyne.
(1Sa 7:4)  Daarop het die kinders van Israel die Baäls en die Astartes verwyder en die HERE alleen gedien.
- OM DIE HERE ALLEEN TE DIEN

(2Ki 17:12)  En hulle het die drekgode gedien waarvan die HERE vir hulle gesê het: Julle mag dit nie doen nie.
\(2Ki 17:13)  En die HERE het Israel en Juda gewaarsku deur die diens van elke profeet en elke siener en gesê: Bekeer julle van jul verkeerde weë en onderhou my gebooie, my insettinge, volgens die hele wet wat Ek julle vaders beveel het, en wat Ek deur die diens van my diensknegte, die profete, vir julle gestuur het.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(1Ki 8:33)  As u volk Israel verslaan word voor ‘n vyand, omdat hulle teen U gesondig het, en hulle hul tot U bekeer en u Naam bely en tot U bid en smeek in hierdie huis,
- VAN SONDE BEKEER
(1Ki 8:35)  As die hemel toegesluit bly, dat daar geen reën is nie, omdat hulle teen U gesondig het, maar hulle na hierdie plek toe bid en u Naam bely en van hulle sonde hul bekeer, omdat U hulle verootmoedig,
(1Ki 8:47)  en hulle dit ter harte neem in die land waarheen hulle as gevangenes weggevoer is, en hulle hul bekeer en U smeek in die land van die wat hulle weggevoer het, en sê: Ons het gesondig en verkeerd gehandel, ons was goddeloos—
(2Ch 6:24)  En as u volk Israel verslaan word voor ‘n vyand, omdat hulle teen U gesondig het, en hulle hul bekeer en u Naam bely en bid en smeek voor u aangesig in hierdie huis,
(Isa 55:7)  Laat die goddelose sy weg verlaat en die kwaaddoener sy gedagtes; en laat hy hom tot die HERE bekeer, dan sal Hy hom barmhartig wees; en tot onse God, want Hy vergeef menigvuldiglik.

(Jer 3:8)  En Ek het gesien toe Ek uit oorsaak van die owerspel van die afkerige, Israel, haar verstoot en haar haar skeibrief gegee het, dat die ontroue, haar suster Juda, nie bevrees was nie, maar gegaan en ook self gehoereer het.
(Jer 3:9)  En vanweë haar ligsinnige hoerery het sy die land ontheilig, ja, sy het owerspel bedrywe met klip en hout.
(Jer 3:10)  Maar ook ondanks dit alles het die ontroue, haar suster Juda, haar nie met haar hele hart tot My bekeer nie, maar valslik, spreek die HERE.

(Jer 23:14)  maar by die profete van Jerusalem het Ek gesien wat afskuwelik is: hulle bedryf owerspel en gaan om met leuens, en hulle versterk die hande van die kwaaddoeners, sodat hulle hul nie bekeer elkeen van sy boosheid nie. Hulle het almal vir My geword soos Sodom, en sy inwoners soos Gomorra.
(Jer 36:3)  Miskien sal die huis van Juda luister na al die onheil wat Ek van plan is om hulle aan te doen, sodat hulle hul bekeer elkeen van sy verkeerde weg en Ek hulle ongeregtigheid en hulle sonde vergewe.
(Lam 3:39)  Wat klaag ‘n mens in sy lewe? Laat elkeen klaag oor sy sondes.
(Lam 3:40)  Noen. Laat ons ons weë naspeur en deursoek en ons tot die HERE bekeer;
(Eze 18:21)  Maar as die goddelose hom bekeer van al sy sondes wat hy gedoen het, en al my insettinge onderhou en reg en geregtigheid doen, sal hy sekerlik lewe, hy sal nie sterwe nie.

(Eze 18:23)  Het Ek dan miskien ‘n behae in die dood van die goddelose? spreek die Here HERE. Nie liewer daarin dat hy hom bekeer van sy weë en lewe nie?
(Eze 18:24)  Maar as die regverdige afwyk van sy geregtigheid en onreg doen en handel volgens al die gruwels wat die goddelose doen—sal hy lewe? Aan al sy geregtighede wat hy gedoen het, sal nie gedink word nie; om sy troubreuk wat hy begaan het, en om sy sonde wat hy gedoen het, om hulle ontwil sal hy sterwe.

(Eze 18:27)  En as die goddelose hom bekeer van sy goddeloosheid wat hy gedoen het, en reg en geregtigheid doen—hy sal sy siel in die lewe behou;
(Zec 1:4)  Moenie soos julle vaders wees nie, tot wie die vroeëre profete geroep en gesê het: So sê die HERE van die leërskare: Bekeer julle tog van julle bose weë en julle bose werke; maar hulle het nie gehoor en na My nie geluister nie, spreek die HERE.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(2Ki 23:25)  En voor hom was daar geen koning soos hy nie wat hom tot die HERE bekeer het met sy hele hart en met sy hele siel en met al sy krag volgens die hele wet van Moses, en ná hom het nie een soos hy opgestaan nie.
-  AG GEE OP DIE HERE SE WIL/GEBOOIE (NA SY STEM LUISTER)(WIL HOM GEHOORSAAM) - v.1-3
(2Ch 30:9)  Want as julle jul tot die HERE bekeer, sal julle broers en julle kinders barmhartigheid vind voor die wat hulle as gevangenes weggevoer het, sodat hulle na hierdie land kan terugkom; want die HERE julle God is genadig en barmhartig, en Hy sal die aangesig van julle nie afwend nie as julle jul tot Hom bekeer.
(Neh 1:9)  maar as julle jul tot My bekeer en my gebooie onderhou en dit doen—al was julle verjaagdes aan die einde van die hemel, dan sal Ek hulle daarvandaan versamel en hulle bring na die plek wat Ek verkies het om my Naam daar te laat woon.
-  VERWYDER AFGODE -  2 Kon. 23: 4-24
(Isa 31:6)  Bekeer julle tot Hom van wie die kinders van Israel diep afgeval het.
(Isa 31:7)  Want in dié dag sal hulle elkeen sy silwerafgode en sy goue afgode verwerp, wat julle hande vir julle tot sonde gemaak het.
(Jer 4:1)  As jy jou bekeer, Israel, spreek die HERE, bekeer jou tot My; en as jy jou verfoeisels van my aangesig af verwyder, hoef jy nie rond te swerwe nie.
(Jer 23:14)  maar by die profete van Jerusalem het Ek gesien wat afskuwelik is: hulle bedryf owerspel en gaan om met leuens, en hulle versterk die hande van die kwaaddoeners, sodat hulle hul nie bekeer elkeen van sy boosheid nie. Hulle het almal vir My geword soos Sodom, en sy inwoners soos Gomorra.
(Jer 25:5)  met die woorde: Bekeer julle tog elkeen van sy verkeerde weg en van die boosheid van julle handelinge, en woon in die land wat die HERE aan julle en julle vaders gegee het, van eeu tot eeu;
(Jer 25:6)  en loop nie agter ander gode aan om hulle te dien en julle voor hulle neer te buig nie, en terg My nie met die werk van julle hande nie, dat Ek julle geen kwaad aandoen nie.
(Jer 44:5)  Maar hulle het nie geluister en geen gehoor gegee om hulle van hul boosheid te bekeer nie, om vir ander gode geen rook te laat opgaan nie.
(Eze 14:6)  Daarom, sê aan die huis van Israel: So spreek die Here HERE: Bekeer julle en wend julle af van julle drekgode en wend julle aangesig af van al julle gruwels.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(Jer 5:1)  Swerf rond in die strate van Jerusalem, en kyk tog en verneem en soek op sy pleine of julle iemand vind, of daar een is wat reg doen, wat waarheid soek—dan sal Ek daaraan vergifnis skenk.
(Jer 5:2)  En of hulle al sê: So waar as die HERE leef, sekerlik sweer hulle vals.
(Jer 5:3)  o HERE, is u oë nie op opregtheid gerig nie? U het hulle geslaan, maar hulle het geen pyn gevoel nie, hulle tot niet gemaak, maar hulle het geweier om tugtiging aan te neem; hulle het hul aangesig harder gemaak as ‘n rots, geweier om hulle te bekeer.
-  WIL REG DOEN 
-  WAARHEID SOEK 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(Eze 3:17)  Mensekind, Ek het jou as wag vir die huis van Israel aangestel; en as jy ‘n woord uit my mond hoor, moet jy hulle van my kant waarsku.
(Eze 3:18)  As Ek aan die goddelose sê: Jy sal sekerlik sterwe—en jy waarsku hom nie en spreek nie om die goddelose vir sy goddelose weg te waarsku om hom in die lewe te hou nie, dan sal hy, die goddelose, deur sy ongeregtigheid sterwe; maar sy bloed sal Ek van jou hand eis.
(Eze 3:19)  Maar as jy die goddelose waarsku, en hy hom nie van sy goddeloosheid en van sy goddelose weg bekeer nie, dan sal hy deur sy ongeregtigheid sterwe; maar jy het jou siel gered.
(Eze 3:20)  En as ‘n regverdige hom van sy geregtigheid afkeer en onreg doen, en Ek ‘n struikelblok voor hom gooi, dan sal hy sterwe; omdat jy hom nie gewaarsku het nie, sal hy deur sy sonde sterwe, en aan sy geregtigheid wat hy beoefen het, sal nie gedink word nie; maar sy bloed sal Ek van jou hand eis.
(Eze 3:21)  Maar as jy die regverdige waarsku, dat die regverdige nie moet sondig nie, en hy sondig nie, dan sal hy sekerlik lewe, omdat hy hom laat waarsku het; en jy het jou siel gered.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(Openb. 9:21)  En hulle het hul nie bekeer van hul moorde en hul towerye en hul hoerery en hul diefstalle nie.
- BEKEER VAN SONDE
(Openb. 16:11)  en hulle het die God van die hemel gelaster oor hulle pyne en oor hulle swere, en het hulle nie bekeer van hul werke nie.

(Openb. 16:9)  En die mense is geskroei met ‘n groot hitte, en hulle het die Naam van God gelaster wat mag het oor hierdie plae, en hulle het hul nie bekeer om Hom heerlikheid te gee nie.
- OM HOM ALLEEN TE DIEN
========================================================================

(2 Kor. 3:15)  Ja, tot vandag toe, wanneer Moses gelees word, lê daar ‘n bedekking oor hulle hart;
(2 Kor. 3:16)  maar wanneer hulle tot die Here bekeer is, word die bedekking weggeneem.

========================================================================
(Psa 22:27)  (22:28) "Al die eindes van die aarde sal daaraan dink en hulle tot die HERE bekeer, en al die geslagte van die nasies sal voor u aangesig aanbid".
========================================================================

Geen opmerkings nie: